Article | Publications
2021 - Article
  LinkAtasoy, B., Güyer, T., Ünal, M., Yüksel, A. O. and Aydoğdu, Ş. (2021). Delphi Tekniği Kullanılarak Kritik ve Öncelikli Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Belirlenmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 41(2), 697-728.
2021 - Article
  LinkSomyürek, S., Güyer, T., Atasoy, B. and Ünal, M. (2021). E-Öğrenme Ortamları ve Öğrenme Analitikleri. Bilişim Teknolojileri Dergisi. 14(3), 327-336.
2019 - Article
  LinkGürgil, F., Ünal, M. and Aksoy, B. (2019). Social Studies Preservice Teachers' Views on and Experiences with WebQuest. Journal of Education and Training Studies. 7(4), 131-141.
2018 - Article
  LinkKukul, V., Ünal, M., Karataş, S., Kılıç-Çakmak, E., Yılmaz, A. and Ömeroğlu, E. (2018). Öğretmen görüşlerinin teknoloji kabulü bağlamında incelenmesi. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi. 19(3), 2043-2054.
2018 - Article
  LinkKukul, V., Ünal, M., Karataş, S., Kılıç-Çakmak, E. and Yılmaz, A. (2018). Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Geliştirilen Animasyonların Değerlendirilmesi: Algılanan Öğrenme, Kullanılabilirlik ve Katılım. TAY Journal, 2(1), 80-93.
2017 - Article
  LinkYilmaz, A, Unal, M. and Cakir, H. (2017). Evaluating MOOCs According to Instructional Design Principles. Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 2(2), 26-35.